כל המידע על בגדי צבא לחיילים

אם אתם עומדים לפני גיוס, חשוב שתדעו שהציוד שאתם מקבלים בבקו"ם בהחלט לא מספיק – במיוחד לשירות קרבי.
במשך השירות הצבאי אנחנו זקוקים לתחלופה של בגדים, בגדים תרמיים, בגדים סטנדרטיים מתחת לחולצה הצבאית, מכנסיים תרמיות, בוקסרים, גרביים נושמות ועוד לא מעט ציוד שחשוב לדאוג לו עוד לפני שאתם מתגייסים. אם אתם עדיין לא יודעים לאן תתמיינו, עדיף לכם להמתין למיון ולאחר מכן בזמן היציאה שלכם הביתה תרכשו בגדי צבא לחיילים.

איך בוחרים ציוד צבאי אישי לחיילים ?

בחירת בגדי צבא לחיילים מחייבת אותנו להיות תואמת בהתאם לאופי השירות שלו. אנחנו לא רוצים להסתמך על מיקום בלבד, כיוון שגם מי שעושה את השירות שלו בדרום הארץ יעבור כנראה גם לחלקה הצפוני של הארץ. מלבד לכך, גם בחלק הדרומי קר לא פחות במהלך הלילות, ויש לקחת בחשבון שבועות מלחמה, שבוע שטח, מטווחים, מסעות ואחרים. הדרך הנכונה ביותר להתאים את הבחירה שלכם היא בהתאם לאופי השירות, לוחמים קרביים ולוחמים שאינם קרביים המשרתים בבסיסים סגורים צריכים לדאוג לעצמכם לבגדים מחממים, וכמו כן להיצע גדול של ביגוד.

בדרך כלל בבקו"ם אנחנו נקבל סט מצומצם של בגדים, אנחנו נקבל זוג מדי א', סט של שלוש עד חמש גרביים, חולצות קצרות חומות (בערך שלושה), קיטבג ומלבד לכך אנחנו צריכים לדאוג לשאר הציוד. הצבא מעניק לנו את הציוד הבסיסי שלדעתו מספק – האם זה מספיק בהכרח? לא, בין אם מדובר על שירות של לוחם ובין אם מדובר על שירות של תומך לחימה. כל עוד אתם נמצאים בבסיס סגור אתם צריכים לא רק לחשוב על השירות הסדיר שלכם, אלא גם על הטירונות.

מלבד לדברים שציינו, יש לקחת בחשבון שלאורך השירות יש לבחור ציוד נוסף כמו שפצורים, תיקים, ציוד לנשק, אולרים, שעונים, מוצרי היגיינה וציוד שטח. מלבד לבחירת הציוד, יש שיקול גם בבחירת המקום ממנו אתם רוכשים את הציוד. יש לא מעט חברות המציעות ציוד צבאי לחיילים, אנחנו לא רוצים להתפשר על הציוד אלא למצוא חברה המספקת ביגוד צבאי משודרג, לוודא שהציוד אותו הם מספקים עונלצרכים שלכם וכמובן, חברה בעלת מוניטין חיובי.

כמה עולה רכישת ציוד צבא?

האם מדובר על הוצאה כבדה? זה למעשה מה שרבים חוששים ממנו. רכישת בגדי צבא לחיילים אינה יקרה בהכרח, אלא בהתאם לציוד שאתם בוחרים. חשוב להדגיש שרוב החברות המקצועיות דואגות להנגיש את המחירים לכיס של החיילים. אנחנו מודעים לכך שהמשכורת הצבאית היא נמוכה, ומצד שני הצבא לא מספק את הציוד הנדרש לשירות צבאי קרבי וגם לא קרבי. כדי להוזיל מחירים חשוב לבחור רק את הביגוד אליו אתם נדרשים באמת, זה יכול להיות מעט מבלבל אבל לאחר ששובצתם בחיל מסוים ובבסיס מסוים אתם תדעו בדיוק מה אתם צריכים.

מלבד לכך, אם יש לכם אחים גדולים ששירתו בצבא, או חברים שכבר התגייסו לפניכם תוכלו לדעת בדיוק מהם הדברים הנחוצים ומה נחשב למותרות. המטרה היא לא לקנות רשימת ציוד מנופחת, אלא לבחור רק את הדברים אליהם אתם זקוקים. בשביל זה ריכזנו עבורכם רשימת ציוד שיכולה לעזור לכם.

רשימת ציוד צבאי מומלצת לחייל:

חולצות – מספר החולצות הוא בהתאם לשירות שלכם. אם אתם משרתים בקרבי חשוב להיות מוכנים גם לסגור שלושה שבועות בבסיס, לפחות פעם עד פעמיים במשך הטירונות. לכן, אנחנו ממליצים לכם להחזיק בעשר חולצות סטנדרטיות אותם תלבשו מתחת למדי ב'. כמו כן, תמיד חשוב לדאוג שיהיה לכם לפחות 3 חולצות לבנות, רצוי גם לקנות חולצות ארוכות כאשר אתם יוצאים הביתה בימי החורף. כמו כן, רבים בוחרים בחולצות דרייפיט מתחת לחולצת ב' – האם זה נחוץ? חולצת דרייפיט היא חולצה עם בד סינטטי לחלוטין, היא מתאימה לפעילות ספורטיבית ומאפשרת ספיגת זיעה וכמו כן, לנדף את מה שנספג. אנחנו כן רואים בזה מוצר מומלץ לשירות קרבי.

גרביים – בבקו"ם אתם תקבלו מספר זוגות גרביים, אבל הם בהחלט לא מספקות או ראויות. כאשר אתם בוחרים גרביים מומלץ לבחור בגרביים תרמיות או גרביים נושמות, ככה אתם למעשה תרגישו יותר מאווררים ולא חנוקים ברגליים. במשך שבוע מלחמה אסור להוריד את הנעליים, וכמו כן בשבועות שטח כאלה ואחרים – גרביים נושמות יכולות לשמור על הרגליים שלכם ולמנוע פטרת וזיעה שנצברת בכפות הרגליים.

חשוב להשקיע בגרביים איכותיות, ולהתאים את הגרביים בהתאם לשירות הצבאי שלכם. יש גרביים המיועדת להליכה מאומצת, אלו הם גרביים מרופדות המסייעות בבלימת זעזועים וכמו כן, מנדפי זיעה. יש גרביים אנטי בקטריאליות המתאימות לאקלים החם בישראל והן מונעות זיעה, וריחות לא נעימים. מלבד לכך יש גרביים עם תמיכה בכף הרגל.

תחתונים ובוקסרים – רצוי לבחור בוקסרים ארוכים, צמודים ונושמים. ככה תוכלו להימנע משפשפת, וכמו כן לא להיות חנוקים בחלק התחתון. בצבא בדרך כלל לא מקבלים בוקסרים, ואולי מקבלים מספר תחתונים (משולשים) צבאיים. בוקסר היא אחת הקניות המומלצות לשירות קרבי.

סך הכל הקנייה אמורה לנוע בין 300 ש"ח ועד 600 ש"ח. במהלך השירות שלכם תוכלו לרכוש עוד מוצרים בהתאם לצורך שלכם. אם אתם מחפשים ציוד נוסף כמו שעון, חגורה נוספת, כומתה ספייר וביגוד כזה או אחר למשך השירות הצבאי שלכם תוכלו לקנות בהמשך ולאו דווקא בזמן גיוס.

רכשו את המוצר הזה וקבלו  9 נקודות - ששוות  0.90.

פאצ' דגל העדה הדרוזית

9.00

רכשו את המוצר הזה וקבלו  139 נקודות - ששוות  13.90.

פנס טקטי מתחבר לקסד...

139.00

ידית הסתערות באטמן ...

99.00

רכשו את המוצר הזה וקבלו  75 נקודות - ששוות  7.50.

מבער הלחמה NGL

75.00

רכשו את המוצר הזה וקבלו  26 נקודות - ששוות  2.60.

זוג סוללות cr123a מ...

26.00

רכשו את המוצר הזה וקבלו  35 נקודות - ששוות  3.50.

מסכת הפנים בלקלווה ...

35.00

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      עדכן קופון
      בודק...